Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune Beam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Annika.h 25-08-2023

Fijne oordopjes

Geschreven voor: JBL Tune Beam

Ik heb dit product nu enkele weken getest. Ik ben erg tevreden over de oordopjes. Het geluid is echt heel goed en door de verschillende maten opzetstukjes zorg je ervoor dat ze ook goed en lekker zitten. Ze laden snel op en ook de case is snel opgeladen. De oordopjes zijn makkelijk te bedienen via de touchfunctie. Het enige wat me een beetje tegenviel is de noice cancelling, hier had ik meer van verwacht. Je hoort nog steeds veel omgevingsgeluiden. De oordopjes worden geleverd met een oplaadkabel wat ook handig is.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Noice cancelling is minder dan verwacht

Ubbi 15-08-2023

Goed geluid voor een goede prijs

Geschreven voor: JBL Tune Beam

De oortjes geven een mooi geluid, vooral de bass is top.
Het oplaad doosje voelt wel wat licht, maar het is fijn dat er verschillende maten opzet stukjes bijzitten zodat de oortjes altijd passen.
De accuduur is ook erg goed.
Heel fijn product!

Azeriax 14-08-2023

JBL Tune Beam Earpods Onmisbaar in mijn leven

Geschreven voor: JBL Tune Beam

JBL Tune Beam earpods zijn namelijk zo geweldig ik kan niet meer zonder. Ik heb zelf tot heden oortjes gebruikt AKG's deze gaven mij namelijk de bass en power waar ik naar opzoek was. De bekende apple airpods waren niks voor mij en andere merken geluid kwaliteit zacht, volume ook veel te zacht. Sinds dat ik deze draadloze oordopjes heb ben ik zo blij met het product. Geluid 10/10 je kan hem heel hard zetten als je dit zou willen. Bass 10/10 lekker een punchy/krachtige bass. Heerlijk om te luisteren, geweldige kwaliteit. Ze zitten overigens ook nog eens fijn in je oren. Geen last na langdurig dragen. Ideaal om ook in bed mee te liggen en bellen. Microfoon is ook goed. Al met al een 100% geslaagde aankoop en product. Ik zou deze JBL Tune Beam aan iedereen aanraden. Prijs is ook goed je krijgt waar je voor betaald.

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs
  • looks
  • baterij

Minpunten

• doosje groot in verglijking airpods

Noro 11-08-2023

JBL Tune Beam, net wat ik zocht!

Geschreven voor: JBL Tune Beam

De JBL Tune Beam is een veelzijdig en draagbaar geluidssysteem dat zowel op de grond als in de lucht indruk maakt. Als fervent reiziger was ik op zoek naar een koptelefoon die niet alleen hoogwaardig geluid zou leveren tijdens mijn vluchten, maar ook geschikt zou zijn voor dagelijks gebruik. De JBL Tune Beam leek veelbelovend en heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen.

Ontwerp en Draagbaarheid

Het eerste dat opvalt aan de JBL Tune Beam is het slanke en gestroomlijnde ontwerp. De koptelefoon is lichtgewicht en eenvoudig op te vouwen, waardoor hij gemakkelijk in mijn handbagage past. De zachte oorkussens en verstelbare hoofdband zorgen voor een comfortabele pasvorm, zelfs tijdens lange luistersessies. Het opvouwbare ontwerp is vooral handig tijdens het reizen, aangezien het weinig ruimte inneemt en gemakkelijk kan worden opgeborgen wanneer hij niet wordt gebruikt.

Geluidskwaliteit

Wat betreft geluidskwaliteit heeft de JBL Tune Beam me echt verrast. De koptelefoon levert een krachtig en helder geluid met een goede basrespons. Of ik nu naar mijn favoriete muziek luisterde, een film aan het kijken was of een audioboek beluisterde, de Tune Beam stelde nooit teleur. De geluidsisolatie was indrukwekkend, vooral tijdens mijn vluchten waar lawaai van vliegtuigmotoren en omgevingsgeluiden vaak storend kunnen zijn. Dit zorgde voor een meeslepende luisterervaring, zelfs in rumoerige omgevingen.

Reizen met de JBL Tune Beam

De JBL Tune Beam heeft zichzelf bewezen als een uitstekende reisgenoot. Tijdens mijn recente vlucht was ik blij verrast met hoe goed de koptelefoon presteerde in de lucht. De actieve ruisonderdrukking (ANC) technologie blokkeerde effectief het omgevingsgeluid, waardoor ik me volledig kon concentreren op mijn muziek en films. Het maakte het vliegen aanzienlijk comfortabeler en aangenamer, vooral tijdens langeafstandsvluchten waar stilte een zeldzaamheid is.

Bovendien was de batterijduur van de Tune Beam indrukwekkend. Ik hoefde me geen zorgen te maken over een lege batterij tijdens mijn reizen, aangezien de koptelefoon meerdere vluchten en lange wachttijden op de luchthaven aankon voordat hij weer opgeladen moest worden.

Niet alleen voor vliegen

Hoewel de JBL Tune Beam uitblinkt tijdens het reizen, heb ik hem ook dagelijks gebruikt voor verschillende activiteiten. Van het luisteren naar muziek tijdens mijn dagelijkse woon-werkverkeer tot het gebruiken tijdens mijn workouts, de koptelefoon presteerde consistent en leverde altijd de gewenste geluidskwaliteit. De draadloze connectiviteit maakte het gemakkelijk om verbonden te blijven met mijn apparaten, en de intuïtieve bedieningselementen op de oorschelpen waren handig om het volume aan te passen, nummers over te slaan en oproepen te beantwoorden.

Conclusie

De JBL Tune Beam is een indrukwekkende koptelefoon die zowel op de grond als in de lucht uitstekend presteert. Met een strak ontwerp, comfortabele pasvorm en krachtige geluidskwaliteit is het de ideale metgezel voor reizigers die op zoek zijn naar een meeslepende luisterervaring tijdens hun vluchten. De actieve ruisonderdrukkingstechnologie maakt het vliegen comfortabeler en rustgevender, terwijl de duurzame batterijduur ervoor zorgt dat je onderweg nooit zonder muziek komt te zitten. Buiten de reiscontext is de Tune Beam ook geschikt voor dagelijks gebruik, of het nu gaat om pendelen, sporten of gewoon ontspannen en genieten van je favoriete deuntjes. Met de JBL Tune Beam haal je een veelzijdige en betrouwbare koptelefoon in huis die je niet teleur zal stellen, waar je ook bent.

Pluspunten

• geluidskwaliteit; krachtig en helder
  • actieve ruidonderdrukking, prettig

Minpunten

• beperkte fysieke knoppen
  • draagcomfort bij langdurig gebruik kan beter

Glitz 07-08-2023

Lekkerste oortjes voor je oren.

Geschreven voor: JBL Tune Beam

Ik heb de JBL Tune Beam nu al een tijdje en ik moet toegeven ze liggen lekker in mijn oor. Ik kan ze langdurig dragen zonder er last van te hebben.

De installatie qua koppelen met mijn mobiel ging erg soepel. Het connecten met Google assistant ging moeizamer, hierdoor wilde ik het bijna opgegeven om die functie te gebruiken.

Het geluid wanneer ik muziek luister was van goede kwaliteit, bass komt goed door en je hebt een helder geluid.

Telefoongespreken was minder, soms konden mensen mij niet goed verstaan. Als dit gebeurde haalde ik de oortjes uit mijn oor en ging ik normaal telefoneren.

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over dit product. Kwaliteit prijs - verhouding is goed.

Een aanrader voor iedereen die niet de hoofdprijs wilt betalen en het vooral het luisteren van muziek wilt doen.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede bass
  • Geen oor pijn bij langdurig dragen
  • Goede prijs kwaliteitsverhouding
  • Goede geluidskwaliteit voor muziek.

Minpunten

• Mensen kunnen je soms niet verstaan bij het bellen

AvdG 06-08-2023

Super oortjes

Geschreven voor: JBL Tune Beam

Getest en gekocht via reviewclub.com. ik heb altijd last van oortjes die niet blijven zitten bedraad of draadloos door kleine gehoorgang. Met deze oortjes ging dat een stuk beter, blijven zitten en voelen redelijk goed. Als ik ze langere tijd draag is het wat gevoeliger. Het geluid is erg prettig en goed af te stellen via de app naar eigen wens. Noisecancelling werkt erg goed. Eenvoudige bediening via de app en snel geïnstalleerd. Oortjes zitten in een mooie smalle strakke case en hebben lange batterijduur.

Pluspunten

• Goede noisecancelling
  • Lange batterijduur
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Case is wat groot